• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bör jag vara orolig ang collector, handläggare arbetar med ansökan?

D

ddsy

Gäst
Poäng: 0
Det blev avslag för mig efter helhetsbedömning. Jag hoppas det går bättre för er!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
618
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Du kunde inte få lägre belopp? Vad var motiveringen? Hade du sökt samla lån?
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
618
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
De håller på och granska min ansökan nu och återkommer under dagen. Är så nervös att jag mår illa. :confused:
 

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
737
Mottagna reaktioner
377
Poäng
487
Vad har collector för räntesats på lägsta och högsta ?
Letat på deras sida men kunde inte hitta nått ?
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
618
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Komplettering igen, jag blir galen! De menar att jag lagt till fel ocr nr på typ fem av betalningarna som ska lösas -det har jag inte. De var helt korrekta men nu måste jag lägga in allt igen. Det positiva är ju dock att det verkar som de kommer betala ut lånet om de kommit så långt att checka ocr nr, skulle ju vara meningslöst annars. Frustrerande dock, kan inte skicka in kompletteringarna förrän imorgon för jag har ingen dator just idag och deras kompletteringssida loggar ut snabbare än jag hinner arbeta med mobilen.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Komplettering igen, jag blir galen! De menar att jag lagt till fel ocr nr på typ fem av betalningarna som ska lösas -det har jag inte. De var helt korrekta och nu måste jag lägga in allt igen. Det positiva är ju dock att det verkar som de kommer betala ut lånet om de kommit så långt att checka ocr nr, skulle ju vara meningslöst annars.

Det är ju positivt Betty! Jag förstår att det är frustrerande men det betyder ju att de har försökt betala ut lånet men inte kunnat pga felaktigt ocr-nummer, så det kommer ju gå bra! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp